V životě i ve firmě jsou většinou nejtěžší věci ty, kde chybí plné porozumění. Jak moc je lehké něco nebo někoho zvládnout hodně závisí na kompetentnosti. Čím kompetentnější je šéf ve své oblasti, tím „lehčeji se mu dýchá“ a tím lépe se daří i jeho lidem. Kompetence člověka je přímo úměrná jeho stupni vědomí (kolik toho ví o daném předmětu/subjektu nebo o jeho organizaci) a bdělosti (připravenosti udělat akci). Jednoduše jde o to vidět, rozhodnout se a jednat. Pokud chcete být skutečně dobrý šéf, mít dobré výsledky, být vynikající ve své práci, pak musíte pracovat na své kompetenci, na sobě. Průměrný šéf u sebe nadprůměrné podřízené dlouhodobě neudrží.
Jak zvýšit kvalitu odvedené práce? Tip z Business Success
autor: Vlasta Opelková | 9. 4. 2015 | Management blog
Autor Vlasta Opelková
Výkonná ředitelka společnosti Business Success, spol. s r.o., konzultantka a trenérka seminářů o managementu.