Trh a jeho vnímání se za poslední roky velmi změnilo. Ano, bylo to způsobeno hospodářskou krizí, ale ve velké míře také nástupem nových komunikačních a informačních technologií na Internetu. Toto jsou důvody, proč mnohé firmy začaly dávat mnohem větší důraz na podporu marketingu a kombinují ho právě s on-line internetovými systémy, s cílem udržet krok s konkurencí.
Je to pravda. I ten nejlepší prodejce to v této době nebude mít lehké, pokud ho firma nepodporuje funkčním a živým marketingem. Pokud Vaši prodejci nemají silnou a plnou podporu marketingu, tak budou selhávat mnohem častěji a ve větší míře.
Je tu však ještě jeden faktor, jehož role není stále plně pochopená a přínos je nedoceněný. Přitom má na přežití firmy zásadní vliv a jeho místo je ještě před marketingem a prodejem samotným. Pokud Vás zajímá další člen do trojlístku, který přímo podporuje zvýšení prodeje, podívejte se na naše video.
Rastislav Zachar