Ve dnech 28. dubna – 1. května 2011 proběhla v hotelu STEP v Praze již šestá specializovaná konference z oblasti marketingu a prodeje s názvem „Praktické zkušenosti s marketingem, propagací a prodejem 2011“. Přednášejícím byl světově uznávaný konzultant, spisovatel a manažer Patrick Valtin z USA.
Klienti, kteří se této konference zúčastnili, získali spoustu tipů a námětů, jak zapracovat na své marketingové a PR strategii, aby co nejdříve přinesla firmě očekávané výsledky. Jakým způsobem by měla firma v současné době komunikovat směrem k zákazníkovi, aby jej neztratila a zároveň získala nové zákazníky? Kterým firmám věnuje dnešní klient pozornost? V další části věnované prodeji dostali účastníci nová hlediska na prodej jako takový a nástroje na jeho lepší zvládání. Zaznělo zde například, v čem spočívá úspěch prodejce, že prodej je technika, kde je uzavření obchodu téměř „stoprocentní“ záležitostí, proč by obchodník měl být pro svého klienta především pomocníkem, a spousta dalších zajímavých informací.