Zvyšte vnímanou hodnotu vašeho produktu formou exkluzivity
„Jen pro pozvané hosty…“
„Speciální nabídka, která se nebude opakovat…“
„Není určeno pro veřejnost..“
V dnešním, reklamou zahlceném světě soutěžíme až příliš často s „me-too“ produkty, které tvrdí, že dokážou přesně to, co lídr na trhu. Pokud se nechceme stát jen jedním z tisíce, uvažujme, čím se můžeme od svých konkurentů odlišit.
Co ví dobří reklamní textaři?
Jedním z nejúčinnějších způsobů na vzbuzení zájmu a zvýšení míry čtení reklamního textu je vytvoření aury „speciální nabídky jen pro vybrané adresáty“. Apeluje na emoce, dává pocit vlastní důležitosti, odlišuje se od „běžného průměru“.
Milujeme tajemnost, jsme ochotni vyzkoušet zázračné účinky zapomenutých nebo dosud nepoznaných metod objevených šamany v přírodních pralesech. Chceme věřit, že řasa z ostrova Okinawa nás ochrání před rakovinou, že čínské houby potlačí projevy stárnutí. A když jsou tyto výsledky známé jen díky zasvěcenému podání a užitek z nich může mít jen ten, kdo získá důvěru vypravěče, tím lépe.
Toužíme po tom, co je dostupné jen vyvoleným. Když tento fakt šikovně využije reklamní textař, může udeřit na nesmírně citlivé místo.
A nemusí to být jen „zázračná medicína nebo zastavení stárnutí“, které lidi přitahuje. Exkluzivní klub návštěvníků fitnescentra, kam se nedostane každý (vysoké vstupné zabrání tlačenici), členstvo v kruhu zákazníků, kteří mají jako první přístup k módním novinkám a uváděcím výhodám, karta VIP zákazníka, který přednostně dostává informace a nemusí čekat v řadě. Nebo má jakoukoliv jinou výhodu, kterou si dokážete představit.
Dokážete poskytnout svým klientům privilegovanou důležitost? Vyzkoušejte to na svojí propagaci a možná budete překvapeni účinností Vaší nové reklamy.